Stedin heeft op 23 juni 2017 een slimme meter in mijn woning geplaatst. Ik was niet van op de hoogte dat de slimme meter die zij hebben geplaatst stralingen afgeeft. Want de slimme meter is geplaats aan dezelfde muur waarachter mij dochtertje van 3 jaar slaapt. Ze slaapt er precies achter. Ze slaapt verder op een hoogslaper wat inhoud dat de slimme meter ook nog eens op ongeveer de zelfde hoogte zit. Dit kan nooit gezond zijn. Op 10 januari 2018 toen ik er achter kwam heb ik direct een mail gestuurd naar stedin met het verzoek voor een oplossing voor dit probleem. Of de slimme meter dient ergens anders in het huis geplaatst te worden. Of de oude meter moet weer terug geplaatst worden.
Ik heb na 10 januari 2018 telefonisch contact gehad. Zij beloven mij elke keer terug te bellen maar doen dat niet. De leidinggevende wil mij zelf niet te woord staan.
Nu Geeft Stedin aan dat het ergens anders geplaatst kan worden maar dan op mijn kosten wat ik niet vind kunnen.
De oude meter willen ze niet meer terug plaatsen omdat ze zeggen dat zij ervan af willen. Verder zeggen zij dat zij er verder niks mee te maken hebben dat de meterkast op de verkeerde plaats is en zeggen dat de stralingen aan de wettelijke eisen voldoen. Dat kan dan zowel zijn dat het aan de eisen voldoet. Maar kan niet geloven dat als een kind de helenacht onder deze stralingen slaapt deze geen gevolgen heeft voor de gezondheid AL helemaal niet omdat deze zo dichtbij geplaatst is.
Op dit moment slaapt mijn dochter op mijn slaapkamer omdat ik het mentaal niet aankan om haar in die kamer te laten slapen met het idee dat ik weet dat ze de hele nacht onder de straling ligt.
Ik heb verder contact opgenomen met de verhuurder Woonstad en deze zeggen er ook niets mee te maken te hebben. Want as het schadelijk is mochten zij deze slimme meter niet plaatsen.
Ik zit nu met de gebakken peren en weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Wie weet wat ik kan doen?