BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte kwaliteit en service boxspring Swiss Sense

Bijdrage door gebruiker
08-04-2013
607 keer bekeken
21 reacties
In verband met last van rug/schouder is er na 1,5 jaar gebruik gemaakt te hebben van een Swiss Sense boxspring (aanschaf €3000) bij controle van een Swiss Sense Expert een fabrieksfout in de matrassen geconstateerd. Tevens is geconstateerd dat ik FIRM matrassen moest hebben i.p.v. MEDIUM, verkeerd advies in de winkel.

Reactie Swiss Sense: sorry garantie is verlopen, voor €200 krijgt u nieuwe matrassen. Onder druk (bed heeft in totaal 120 dagen, bijna 4 maanden leeg gestaan) toch met tegenzin akkoord gegaan om in ieder geval weer te kunnen slapen.

Inmiddels nieuwe matrassen ontvangen en €200 euro lichter...

Het lijkt me dan ook niet meer dan redelijk dat Swiss Sense als bedrijf de service gaat bieden die hoort bij een product van meer dan 3000 euro en niet de klant de dupe laat zijn van eigen fabrieksfouten en interne organisatorische problemen.

Een excuus en mijn €200 euro terug is het minste wat ze zouden kunnen doen, de kosten die gemaakt zijn voor de fysiotherapeut en het feit dat ik 120 dagen niet in het bed heb kunnen slapen wil ik nog net voor eigen rekening nemen.

Het bovenstaande lijkt mij een alleszins redelijk voorstel. Vreemd genoeg laat het Swiss Sense allemaal koud. Blijkbaar is ook in deze tijd geld belangrijker dan tevreden klanten en een goede naam... Geen Swiss Sense meer voor mij!

Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.