BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Sencys laminaatvloer van Praxis

Bijdrage door gebruiker
18-04-2014
52 keer bekeken
7 reacties
Wij hebben afgelopen maand een Sencys vloer gelegd. De Porto Large. Omdat het vele m2 betrof heeft dit 4 dagen in beslag genomen. Mede ook omdat diverse planken beschadigd waren. In totaal hebben wij 3 dozen vergoed gekregen. Tijdens het poetsen kwamen wij erachter dat de vloer niet schoon te krijgen is. En nu is het duidelijk dat er geen toplaag op zit. Via het garantiefonds is onze klacht doorverwezen naar Praxis klantenservice, maar krijg al 14 dagen lang te horen dat deze klacht bij de leverancier ligt. Ook weet ik inmiddels dat er meerdere klachten zijn met hetzelfde probleem. De vloer is nu na 3 weken gebruik al helemaal beschadigd en niet schoon te krijgen.
Wie heeft er nog meer klachten over het trage systeem van Praxis en het uitblijven van hulp. De vloer kost 37 euro per m2, exclusief plinten, ondervloer, huur materialen en onderdelen en arbeidsloon. Onze vloer is een 65m2 groot.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.