BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Schade na monteren rolluiken

Bijdrage door gebruiker
04-01-2023
5 reacties
Een bedrijf in zonwering heeft bij ons rolluiken geplaatst in 2021. Hiervoor is al een keer een monteur geweest, omdat het niet goed gemonteerd was. De latten zaten niet goed vastgeschroefd, waardoor we nog 95euro moesten betalen. Vanochtend is door storm de rail uit de geleiders geschoten en is een ander bedrijf (het initiële bedrijf was niet bereikbaar) gekomen om het te herstellen. Zij stelden vast dat het niet goed gemonteerd was, het rolluik te kort was en niet de juiste dikte gebruikt was, waardoor dit kon gebeuren. We hebben het bedrijf gebeld, om te kijken naar een passende oplossing, maar dat willen ze niet doen. Ze hebben ons de deur gewezen en aangegeven dat het niet hun probleem is. Inmiddels hebben we 600euro reparatiekosten gemaakt. Wat kunnen we doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.