BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Piet Klerkx

Bijdrage door gebruiker
31-01-2015
11 reacties
Wij hebben een zwevend wandmeubel gekocht bij Piet Klerkx. We twijfelden of dat bij ons bevestigd zou kunnen worden en dus legden we de verkoper uitgebreid uit dat het om een wand gaat waar een deur achter zit die dichtgetimmerd is met een dun plaatje dus gedeelte van de wand is hol. De verkoper verzekerde ons dat de bevestiging links en rechts naast die "deur" zou kunnen en zei dat we gerust tot aankoop over konden gaan. Dat deden we, wachten de ruim 3 maanden levertijd af en toen bleek dat het meubel niet te bevestigen was. Piet Klerkx weigert daarop de koop te ontbinden en onze aanbetaling (50% van de aankoopprijs!!) terug te storten. We kunnen kiezen tussen voor het totale aankoopbedrag iets anders uitzoeken, het aanbetalingsbedrag in waardebonnen binnen een jaar te verzilveren of 50% (het aanbetalingsbedrag) als annuleringskosten. We gingen niet akkoord maar Piet Klerkx vindt dat zij coulant zijn en dat wij als klant onze verantwoording moeten nemen........ Er rest ons niks anders dan naar de geschillencommissie te gaan. Te gek voor woorden
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.