BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pellet kachel Makro niet conform beschrijving Makro verwijst naar externe partij

Bijdrage door gebruiker
06-02-2025
69 keer bekeken
8 reacties

18 Jan een pellet kachel gekocht bij de Makro Webshop.

Deze wordt vlot geleverd maar blijkt niet conform de beschrijving te zijn (hopper staat beschreven op de website met een inhoud van 16 kilo maar is maar 9 kilo hetgeen ook bevestigd wordt in de handleiding).

Op dezelfde dag van levering schrijf ik hier de MAKRO op aan maar Makro verwijst mij door naar de externe leverancier (Sun Chauffage).

Via het Makro klantenservice ticket systeem komt er een moeizame communicatie tot stand waarbij de leverancier zijn fout erkend.

Echter omdat het verpakkingsmateriaal beschadigd was bij levering (ik had achteraf de levering gewoon moeten weigeren maar ja wie doet dat als alleen de pallet kappot is) kan ik hem niet meer retourneren in het origionele verpakkings materiaal.

Dit kenbaar gemaakt maar er komt maar geen oplossing anders dan dat men volhard u moet hem deugdelijk verpakken voor retour en pas na bewijs via foto komen wij hem halen.

Ondanks vele telefoontjes en mailtjes geeft MAKRO klantenservice niet thuis, die kunnen en willen niets doen en zeggen ook niet verantwoordelijk te zijn.

Echter dat klopt toch niet ? Ik heb immers via de MAKRO webshop deze aankoop gedaan ?

Inmiddels heb ik MAKRO formeel in gebreke gesteld, maar ik kom niet door de klantenservice heen die je niet helpen, en niet door kunnen verbindnen dus een doodlopende straat is.

Kan MAKRO zich hier nu zomaar ontrekken aan haar verantwoordelijkheid als webshop ?

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.