Ik had een contract met Oxxio maar heb dat vorig jaar beëindigd. In maart ontving ik een jaarafrekening en daarop stond vermeld dat ik 704,67 terug zou ontvangen. Gisteren kwam ik er achter dat ik dat nooit ontvangen had. Gebeld met Oxxio en men zou dat op de boekhouding uitzoeken en kwam in de wacht te staan. Na lang wachten was het antwoord dat ik wel al ruim drie euro had ontvangen maar door een fout in hun systeem konden ze geen terugbetalingen meer doen. Het was niet mogelijk in de boekhouding na te zoeken wie wat moest ontvangen tenzij de klant daar zelf om gaat vragen. Dat betekend dat er waarschijnlijk heel veel mensen zijn die nooit wat terug ontvangen tenzij ze er toevallig zelf aan denken en bellen waar of het geld blijft!!! Ook is Oxxia niet in staat omgaand het bedrag te storten en zou dat nopg weken kunnen duren. Eigenlijk kunnen ze niet aangeven of dat weken, maanden of nog langer zou zijn. Dit vind ik bijna oplichting en het is goed daar aandacht aan te besteden omdat er ongetwijfeld veel mensen zijn die terug moeten ontvangen nadat ze of besparende maatregelen hadden genomen, of gewoon minder zijn gaan gebruiken. Ed Agter