Ik ben eerst overgestapt van Essent naar Engie. Toen heb ik mij toch weer laten overhalen om van Engie terug naar Essent te gaan. Want ik moest 3 maanden wachten bij Engie op mijn overstapvergoeding van 250 euro. Dit heb ik ook gezegd in het gesprek met Essent dat ik het belachlijk vond dat ik 3 maanden moest wachten op de overstapvergoeding en dat dit een reden was om weer terug te gaan naar Essent. De boete die ik aan hun moest betalen voor de overstap naar Engie werd snel overgemaat, dat ging dus goed!
Maar de boete die Engie mij in rekening bracht 250 euro, daar moet ik nu 3 maanden op wachten! Bij Essent zeggen ze nu dat het in hun voorwaarden staat en dat ik het had kunnen weten! Ik heb deze voorwaarden diverse malen door gelezen en het staat er niet! Wat er wel staat is dat je tot 3 maanden de boetevergoeding kunt aanvragen! Ik heb hun gevraagd als ik nu ook 3 maanden wacht met het betalen van de energie, wat zij dan doen! Dan sturen ze toch een deurwaarder op js dak! Ze beantwoorden op dit moment mijn vragen niet meer!
Ik denk dat Essent slecht bezig is en niet eerlijk communiceert! Is dit normaal zoals energieleveranciers met klanten omgaan!