BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht door container cleaning noord Brabant en Limburg

Bijdrage door gebruiker
17-11-2016
62 keer bekeken
13 reacties
Een jaarabonnement vooruit betaald maar de container is meer niet dan wel gereinigd. Op mail wordt niet gereageerd dan maar de servicedesk bellen (SDCR) dit kost €0,10 per minuut. Altijd smoezen, kapotte auto, zieken etc etc. Laatste 2 maanden helemaal niet meer gereinigd, de service desk zegt dat ze niets kunnen doen als alleen mijn klacht melden bij de leidinggevende. Ook die reageert niet, kortom ik heb betaald voor een dienst die niet wordt geleverd en sta met mijn rug tegen de muur, wat nu?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.