Binnenkort loopt mijn energiecontract af. Mijn huidige leverancier heb ik gebeld met het verzoek een offerte te mailen zodat ik die kan vergelijken met andere aanbieders. Ik heb meerdere malen expliciet aangegeven dat ik nu nog geen beslissing neem. Dat kon, werd gezegd. Meteen daarna krijg ik een contractbevestiging voor een verlenging met 3 jaar. Direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Vele excuses en die persoon annuleerde de overeenkomst direct. De bevestiging volgt in de mail, kan een paar minuten duren. Inmiddels zijn we een aantal dagen verder. Niks ontvangen. Omdat we nog binnen 14 dagen bedenktijd zitten, ga ik zelf nog annuleren, het zekere voor het onzekere nemen.
IIk vind het een rare gang van zaken. Mag dit zomaar?
Meer over:
, , , ,Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.