BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NUON opgeven meterstanden bij verhuizing/slimme meter

Bijdrage door gebruiker
03-05-2019
14 reacties
Tijdens overdracht van de woning op 1 mei jl heb ik samen met de nieuwe bewoners de meterstanden opgenomen. Op 2 mei heb ik contact gezocht met de NUON voor het beindigen van mijn contact. NUON geeft aan de meterstanden pas 3 mei uit te lezen en weigert (2 x gesproken met de klantenservice) te werken met de door ons zelf opgenomen en ondertekende meterstanden. Kortom ik 'betaal' nog 2 dagen voor de nieuwe bewoners en moet dit zelf onderling het gaan verekenen. Mag dat zomaar? Ik heb al een klacht in gedient en NUON zegt dat t nu eenmaal zo werkt als je een slimme meter hebt. Als ik een conventionele meter had gehad waren ze wel uitgegaan van de zelf opgenomen standen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.