Onze 6 jaar oude cv ketel type calenta 40 combi is nu al stuk, de printplaat is kapot. Zonder prijsopgaaf stuurt remeha een monteur, en die plaatst zonder te vragen een nieuwe printplaat en andere onderdelen. Of we even de rekening van € 382,12 willen betalen. Foutcode E36 trad op, onderhoudsmelding weergave en resetten hielp niet, dus installateur laten komen. Foutcode was weg, dag erna weer dezelfde foutcode. Resetten hielp niet, weer installateur laten komen. Die liet een monteur van remeha komen, die onderdelen verving, garantieloze onderdelen natuurlijk. Ons wordt door Remeha geadviseerd om een servicecontract bij een erkend installateur af te sluiten om dergelijke kosten in de toekomst te voorkomen. Laten we dat contract nu toch al hebben vanaf de aanschaf! En hoe kan je voorkomen dat de printplaat stuk gaat? niet! Je wordt gewoon afgescheept naar je installateur te gaan, en die wordt eveneens ook afgescheept, zoek het maar uit en trek je beurs maar! Mag een CV ketel zo snel al stuk gaan? En mag Remeha dan zonder prijsopgaaf een monteur laten komen, dure onderdelen plaatsen en ons de rekening bezorgen?