Op 16 augustus 2021 een aanvraag voor verzwaring meterkast ingediend. Ik kon toen als eerste voorkeursweek week 44 (elf weken later( kiezen. Dit dan ook gedaan, wel gelijk aangeven dat ik het absurd vond dat je 11 weken moet wachten. 3 weken van te voren moet je volgens hun schrijven een mail krijgen om de betaling te kunnen voldoen en een afspraak in te plannen. Vandaag gebeld met Liander en gevraagd hoe het met mijn aanvraag staat. Als reactie kreeg ik wegens personeels gebrek lopen wij achter. Hoe lang het zou gaan duren kon de dame van de klantenservice niet aangeven ik moest de mail maar afwachten. Net een mail gekregen van Liander dat pas in week 50 de aanvraag in behandeling wordt genomen wat inhoudt 3 weken later de uitvoering. Wat inhoudt dat ik dus gewoon 20 weken op een 1pits elektrische plaatje moet koken. Kan hier door Kassa aandacht aanbesteed worden? Het alleen recht van Liander is echt absurd. Ik heb een elektricien over de vloer gehad die het zegeltje mag doorknippen en plaatsen. Die man geeft aan het te kunnen dat het één uurtje werk is maar het niet mag doen van Liander.