Zit vandaag (5 maart) te kijken naar het item. Ik ben verbaasd. Ik ken Kassa als een scherp, to the point programma. Hebben jullie je huiswerk wel gedaan? De hoodredacteur van het AD komt er mee weg dat 'de krant zo nu en dan een dag niet wordt bezorgd'. Mijn buurman heeft een Volkskrant abonnement en heeft sinds 10 januari geen enkele krant meer ontvangen. Belt elke dag. Ik heb sinds ruim een maand een zaterdagabonnement op de Volkskrant. Van de 5 kranten heb ik er 1 ontvangen. De klantenservice hoort me aan, zegt dat het ze spijt en dat de krant dezelfde middag voor 16.00 uur zal worden bezorgd. Dat gebeurt al 4 weken niet. Verder hoor ik niets meer. Mijn echte probleem met DPG is dat ze niet eerlijk zijn. Ze zijn op de hoogte van het structurele probleem, maar ontkennen dat er handelen er niet naar. Waarom stelt Kassa het structurele probleem niet aan de orde?