BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kpn

Bijdrage door gebruiker
07-07-2016
5 reacties

5 jaar geleden heb ik Digitenne van KPN aangeschaft. Er werd mij destijds verteld dat ik daar een aparte rekening van zou krijgen.

Iedere maand werd er inderdaad 2x geld van mijn rekening geschreven en iedere maand waren die bedragen nagenoeg, gelijk. Geen verandering dus.

Nu werd mij zo'n 3 maanden geleden door een medewerker verteld dat dit alles toch in 1 paket zit en dat ik dus jaren lang, onnodig voor 2 x digitenne heb betaald. Hij raadde mij aan om een klachtenbrief te schrijven; wat ik diezelfde middag nog heb gedaan.

Ja, ik ben er over terug gebeld. Ze wilden mijn 3 maanden vergoeden... daar ben ik niet mee akoort gegaan.(vond het verschil TE groot!)

week later ben ik weer terug gebeld; het zou mijn eigen verantwoording zijn. Ik had dus iedere maand mijn rekeningen helemaal moeten uitpluizen... (moeten we dan ook iedere waterdruppel bij gaan houden die we verbruiken???)

Ter compensatie willen ze nu een bedrag van 138,- vergoeden.
Sta ik in mijn recht als ik daar geen genoegen mee neem?
Moeten we dan echt iedere belminuut, iedere druppel water en al het energie wat we verbruiken bij gaan houden?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.