BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantenservice van wehkamp

Bijdrage door gebruiker
08-07-2015
9 reacties
Ik heb op 06 juni 2015 een Loungeset van wehkamp geleverd gekregen. Hiervan heb ik het longchair gedeelte aan de rechterkant zitten: het kussen daarvoor heeft de hoes verkeerd om zitten , dwz de ritssluiting van de hoes zit bovenop dus waar je op zit, dat hoort niet, is geen gezicht en de rits zal daardoor eerder stuk gaan. (of het kussen is voor een set met longchair aan de linkerkant het is maar hoe je het bekijkt). Je kunt het kussen resp. De hoes maar op één manier gebruiken. Ik heb onmiddellijk deze klacht bij wehkamp neergelegd, meerdere malen, zelfs met foto's erbij en wehkamp zegt steeds toe dat binnen enkele werkdagen contact met me zal worden opgenomen. Dat gebeurt niet. Bellen heb ik ook verschillende keren gedaan maar daar komt ook niets uit..Wat kan ik hieraan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.