Beste betreffende,
Ik schrijf dit met een rood hoofd en enigszins vochtige ogen van woede.
waarom: klantenservice budget energie.
reden van bellen is een verdacht hoog verbruik van gas in de jaarnota's
mijn man en ik, leven zuinig,afgelopen jaar is ons verbruik: 1042m3 geweest.
(60319,322 - 6136,423)
geven ieder jaar onze meterstanden netjes door.
(maak ook altijd foto's van de meter voor backup)
budgetenergie accepteert deze meterstanden niet en maakt er gewoon zelf wat van.
bv:verbruiken van 1906m3 tot zelfs 2207m3.
Dit doen ze al 4 jaar.
Ik heb alle gegevens verzameld en probeer hen te bellen.
Ik krijg mensen aan de lijn die bijna geen Nederlands kunnen waardoor gesprek erg lastig is. En ze hangen gewoon op, tot 2x toe 2x in in de wachtrij en ze gooien zo de hoorn erop als het ze niet zint.
(Misschien moet ik ook maar meteen vermelden dat bij budgetthuis er eenzelfde probleem is, voor mijn moeder)
wat kan ik hiermee doen?
gegroet M&D