BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten over TOON van eneco

Bijdrage door gebruiker
24-02-2019
5 reacties
na een up date liep mijn TOON vast na wat heen en weer gebel met Eneco was men bereidt om een monteur langs te sturen wat €75,= zou gaan kosten om dat de toon ouder was dan 2 jaar op mijn antwoord dat ik een 4 jarige energie contract met TOON had had men geen boodschap.Ik heb mede gedeeld dat ik dat niet van plan was te betalen,dan was er noch de mogelijkheid dat ik een onderhouds contract afsloot voor mijn cv ketel dan stuurde mijn de monteur gratis langs dit lijkt mij een hele vreemde manier van zaken doen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.