Goedemiddag
Ik heb een Koffie machine merk Siemens EQ7 plus
Aankoop datum 15-8-2013
Type apparaat : TE 13501DE/24
FD/serienummer: 9307/050210
Bij U laten repareren ,het Displayknop werkte niet meer , om in het keuze menu
Te komen.
De Display knop werkte al langere tijd niet meer dus ik dacht dat dit garantie zou zijn
Er zijn al meerdere klachten op Internet te vinden die die ook de displayknop kapot hebben
Dus dit is een fabrieks fout
U heeft het apparaat gemaakt en terug gestuurd kosten 210,09 € factuur nummer : 20151265
Ik heb bezwaar gemaakt via telefoon en mail met mevrouw P Poorter
En ze gaf een coulance van 35.09 € factuur nummer : 90056821
Dus nog te betalen 175 €
Krijg het apparaat thuis en gelijk storing bel de hotline, en ook de zetgroep ging er niet goed uit
Dus verkeerd in elkaar gezet
Op de rekening staat Uw apparaat is nu in orde maar dat is niet zo
Dus weer door Siemens laten ophalen
Weer terug en hij doet het, maar wel een rekening van 98.71€ factuurnummer : 20152165
Dit is werkelijk schandalig wat Siemens doet
Ze willen nu een coulance van 48.71€ geven , dus nog 50€ betalen
Hierbij doe ik protest aan tekenen en zal de factuur 20152165 zeker niet betalen, ook geen 50 €
Siemens moet zich schamen om dit te doen