BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten over siemens expresso apparaat

Bijdrage door gebruiker
12-02-2017
7 reacties

Goedemiddag

Ik heb een Koffie machine merk Siemens EQ7 plus

Aankoop datum 15-8-2013

Type apparaat : TE 13501DE/24

FD/serienummer: 9307/050210

Bij U laten repareren ,het Displayknop werkte niet meer , om in het keuze menu

Te komen.

De Display knop werkte al langere tijd niet meer dus ik dacht dat dit garantie zou zijn

Er zijn al meerdere klachten op Internet te vinden die die ook de displayknop kapot hebben

Dus dit is een fabrieks fout

U heeft het apparaat gemaakt en terug gestuurd kosten 210,09 € factuur nummer : 20151265

Ik heb bezwaar gemaakt via telefoon en mail met mevrouw P Poorter

En ze gaf een coulance van 35.09 € factuur nummer : 90056821

Dus nog te betalen 175 €

Krijg het apparaat thuis en gelijk storing bel de hotline, en ook de zetgroep ging er niet goed uit

Dus verkeerd in elkaar gezet

Op de rekening staat Uw apparaat is nu in orde maar dat is niet zo

Dus weer door Siemens laten ophalen

Weer terug en hij doet het, maar wel een rekening van 98.71€ factuurnummer : 20152165

Dit is werkelijk schandalig wat Siemens doet

Ze willen nu een coulance van 48.71€ geven , dus nog 50€ betalen

Hierbij doe ik protest aan tekenen en zal de factuur 20152165 zeker niet betalen, ook geen 50 €

Siemens moet zich schamen om dit te doen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.