Keukenkampioen ik zeg niet doen! Enige tijd geleden binnengelopen bij Keukenkampioen Heerlen om eens te kijken voor een keuken, Bijna direct bij binnenkomst worden we aangesproken en overgehaald om eens geheel vrijblijvend een tekening voor een keuken te laten maken. De medewerker stellen we al direct op de hoogte dat we nog niet voornemens zijn om op korte termijn te kopen maar dat het puur informatief is. Geen probleem! Totdat we (na een halve dag) klaar zijn en we op willen staan. Toen kwam meneer de Bedrijfsleider!!! Heel dwingeland wat hij niet allemaal kon doen zodat we vandaag zouden beslissen!!! Huh??!!?!? Was toch vrijblijvend. Maar goed meneer bleef aandringen en dat werd voor ons zo ongemakkelijk dat we zijn vertrokken. Vervolgens word je dan enige tijd later 'nagebeld' en via post benaderd met allerlei 'zogenaamde' aanbiedingen. Maar uiteindelijk besloten om de Keuken bij IKEA te kopen die dringen namelijk niet op!!! Nemen alle tijd voor je en denken mee in de smaak die jij hebt!!!! Hebben ook een super service!!! Net zoals Cema in Geleen waar we de apparatuur hebben besteld!! Zij deden net als IKEA niet moeilijk dat we bepaalde apparatuur/producten ergens anders kochten en beide IKEA én CEMA Geleen weten hoe je met klanten omgaat. Nu komt het: ons oog was gevallen op een hele bijzondere porseleinen wasbak en u raad het al! Alleen te bestellen via Keukenkampioen, zij waren de goedkoopste via beslist.nl na geprobeerd te hebben het via de website te bestellen, waar de bak ineens op miraculeuze wijze was verdwenen, contact gehad met klantenservice en deze meneer zei me dat ik gewoon naar de winkel kon gaan en zij hem voor mij zouden bestellen. pfff terug naar Keukenkampioen Heerlen. Maar goed wij willen graag die wasbak dus maar doen. Nog afgesproken met hoofdkantoor dat als de bak niet mocht passen ik deze gewoon zonder extra kosten mocht terugbrengen naar de winkel en dat zij de retour procedure in gang zouden zetten. Prima service zou je zegge! Maar dan... in Heerlen weigert de bedrijfsleider de bak te bestellen!!! zeker omdat ik de keuken niet daar besteld heb? Na enig heen en weer gebeld moet hij hem toch bestellen en is dit uiteindelijk in week 39 gebeurd met de belofte om deze week 40 uit te leveren en u raad het al??? Al 2 keer een exacte leverdatum afgesproken en wederom gisteren afgezegd. En bel je om verhaal te halen word ijskoud de verbinding verbroken!!! Uiteindelijk de mogelijkheid gekregen om de bak te annuleren zonder verder kosten?!?!!??! Daarin wilde ze ons tegemoet komen. Duh?!?!? Dit zijn ze wettelijk verplicht! Op dit moment zit er voor mij niets anders op dan af te wachten en te hopen dat de wasbak zsm geleverd gaat worden!! Zodat ik mijn keuken eindelijk af kan maken en kan gaan gebruiken! Maar ik heb er een hard hoofd in. Zij hebben de wasbak gewoon te goedkoop geprijsd, daarom van de site gehaald en lijden nu mensen om de tuin als er besteld is en uitgeleverd moet worden. Ik zeg: KEUKENKAMPIOEN NIET DOEN!!! Voor goede service competent en vriendelijk personeel zeg ik: IKEA EN CEMA Geleen!!!!