Ik heb een aankoop gedaan bij Beterbed en nu wacht ik al een aantal weken en het is nog niet geleverd. Toen ik het dekbed kocht was het op voorraad in het magazijn en het zou een week later worden bezorgd. Na 1 week geen dekbed bezorgd. Gebeld met Beterbed, dekbed was verzonden vertelde een medewerker het was bij post NL. De week daarop weer gebeld, toen werd mij verteld dat het dekbed nog bij de leverancier was, dus nog niet verstuurd. Afgelopen zaterdag wederom gebeld en toen werd mij verteld dat men druk bezig was met het uitprinten van de codes voor trek en tracecodes. Wat kan ik nu het beste doen?