BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hebben jullie ervaringen met het bedrijf Consumentenbeheer

Bijdrage door gebruiker
13-06-2020
1447 keer bekeken
9 reacties
Ik ben gisteravond gebeld door het bedrijf Consumentenbeheer en heb telefonisch een energiecontract afgesloten, wat ik achteraf eigenlijk helemaal niet wil. Ik probeer de betreffende mevrouw terug te bellen (Lara). Echter, ik krijg op deze beide nummers niet eens een kiestoon of een bandje wanneer men geopend is.

Ik heb hierbij dus een slecht gevoel en heb het vermoeden dat ik misleid ben en hoe kom ik dan nu van mijn overeenkomst af ?

Hebben jullie ervaringen met dit bedrijf (positief en/of negatief)
Kunnen jullie mij alstublieft helpen om dit ongedaan te maken?

Het adres van Consumentenbeheer:
Consumentenbeheer 2e Daalsedijk 8 3551 EJ Utrecht 0850657141 (bereikbaar van 10.00 - 17.00u) service@consumentenbeheer.nl

Met vriendelijke groet,
Werner
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.