BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geld terug

Bijdrage door gebruiker
14-07-2016
10 reacties
beste Kassa,

Enige tijd geleden heb ik bij waterfilterexpert.nl twee waterfilters gekocht: 1 voor de douche en 1 voor het bad. Beide waren slecht bevallen. Die van de douche liet een chemisch spul achter in mijn haar waardoor het haar dof en stug werd. Die voor het bad zorgde direct voor rode, branderige vlekken op mijn huid. Waterfilterexpert.nl weigert geld terug te geven omdat het product al gebruikt was. Ondanks hun 30 dagen niet goed geld terug garantie en ik het douchefilter binnen de eindtermijn had teruggestuurd. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen gezien de klachten die pas na het gebruikt ontdekt hadden kunnen worden? Bij elkaar 80 euro kwijt geraakt.

Zie hier mijn review bij KiyOh:
Pluspunten
Over het waterfilter voor het bad (14 juli 2016)
-------------------------------------------------------------
Ik kreeg direct een allergische reactie na gebruik van het bad filter volgens de handleiding: rode branderige vlekken op mijn huid. Deze filters bevatten blijkbaar allerlei chemische stoffen waar sommige mensen blijkbaar niet goed tegen kunnen. Er staat echter geen waarschuwing bij de omschrijving (niet geschikt voor mensen met een bla bla allergie of zo en zo gevoeligheid). In verband met slechte eerdere ervaringen met betrekking tot het retourneren van het teleurstellende eigen merk douche filter (zie verbeterpunten) heb ik hierover geen contact meer opgenomen met waterfilterexpert.nl. Al in al 80 euro kwijtgeraakt aan een douche- en badfilter bij dit bedrijf. Geen goed gevoel over dit bedrijf!! Verbeterpunten
Over het douche filter
-----------------------------
Status update 12 juli 2016: Op dinsdag 14 juni 12:16 u is mijn retourzending bij waterfilter.nl bezorgd van het waterfilter tezamen met het herroepingsformulier. Met de vraag of ze mij kunnen doorgeven wanneer ik het aankoopbedrag plus verzendkosten teruggestort krijg.

Op 1 juli dit antwoord ontvangen:
Beste Klant,
Dank voor je mail.
Een negatieve beoordeling plaatsen voor een gebruikte filter en dan dit durven te vragen, jij durft?
​Mochten er vragen en-of onduidelijkheden zijn dan kunt u met ons contact opnemen. Wij staan altijd klaar voor u.

Diezelfde dag 1 juli dit antwoord verstuurd:
Beste klantenservice,

In de productomschrijving worden beloftes gedaan die bij gebruik niet waar blijken te zijn. Uiteraard heb ik eerst het product moeten gebruiken om dit te kunnen ontdekken. Ik neem aan dat u de logica hiervan wel begrijpt. Daarom vraag ik nu nogmaals om het aankoopbedrag plus de verzendkosten binnen een week terug te storten.

Met vriendelijke groet,

Echter, tot op heden, 12 juli 2016, géén antwoord en géén geld terug. ERG SLECHT en KLANTONVRIENDELIJK. Don't buy there!!


Originele review: Een betere omruil en geld terug regeling bij ontevredenheid klant zoals andere bedrijven die hebben.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.