Ben nu al drie dagen bezig met Enexis website. Ten eerste moet je voor elke pagina zo'n 5 minuten wachten. Niet van deze tijd. Met als gevolg dat menig bezoeker vaak op verversen drukt en de website het nog drukker krijgt. Maar blijkbaar is de voorziening niet schaalbaar bij Enexis
.
Dan het volgende. Ik kon prima mijn gegevens controleren met mijn adres en nummer van slimme meter. Maar om een verzwaring aan te vragen moet er een account gemaakt worden. Dat was een hele toer want het formulier zocht menig uren naar mijn adres bij de postcode. Vervolgens moet dat account actief gemaakt worden. En dat kost blijkbaar enkele dagen tot nu toe. (3 om precies te zijn) en account is nog steeds niet actief.
Klantenservice vertelde me dat de site altijd al zo traag is. Maar dat het nu drukker is omdat mensen in verband met Corona blijkbaar veel zaken willen regelen.
Is wel een onderzoekje waard hoe het kan dat een dienstverlener, die, denk ik, Semi Overheid is blijkbaar de standaarden van die zelfde overheid niet kan halen. Welke acties worden er ondernomen om de dienstverlening te verbeteren?