BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bereikbaarheid energieleverancier Eteck, en onterecht berekende verbruikskosten

Bijdrage door gebruiker
13-01-2023
91 keer bekeken
6 reacties
De firma Eteck in Voorschoten is moeilijk bereikbaar en reageert niet op klachten dan wel vragen.
sinds 2019 voor warmtelevering bij deze club aangesloten. Na een aantal jaren geklaagd te hebben over zeer hoge verbruikskosten is gebleken dat door geen onderhoud aan het systeem sluipverbruik heeft plaatsgevonden. Dit is na maanden lang overleg door Eteck bevestigd en erkent. Een eerste voorstel om de afgelopen jaren te compenseren vond ik erg matig en daar was mijn contact persoon het volledig overeens. Er zou binnen een week een nieuw voorstel worden voorgelegd. Het is nu januari 2023 en ik krijg geen contact meer, klachten worden niet behandeld hun telefoonsysteem laat doorvindenniet echt toe anno 2023. Een gemiddelde wachttijd van 25/45 min komt regelmatig voor om vervolgens gewoon de lijn te verbreken. Wel sommaties sturen over een rekening waar ik nimmer opdracht voor heb gegeven en dus ook niet bereid ben om te betalen.
kunnen jullie dit eens aankaarten

jeannot kok 0653112529
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.