BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

3e kapotte wasmachine in 3 maanden tijd *WELHOF*

Bijdrage door gebruiker
08-10-2019
11 reacties
Hi, Allereerst zal ik de situatie omschrijven om een beter beeld te krijgen bij het probleem dat wij ondervinden: Wij hebben op 9 juli 2019 onze eerste Wasmachine besteld(2e hands) (W1********). De machines is na 3 weken helaas kapot gegaan (Warmtepomp). Daarvoor hebben wij een omruil gedaan (tegen meerbetaling) voor een ZGAN wasmachine op 6 augustus 2019. Helaas is deze ZGAN Wasmachine op 13 augustus 2019 ook stuk gegaan (Afvoerpomp). Vervolgens hebben wij telefonisch contact opgezocht met de klantenservice en overeengekomen dat voor de zelfde prijs een nieuwe wasmachine werd geleverd. Deze is op 14 augustus 2019 geleverd. De wasmachine heeft zijn werk goed gedaan tot en met het afgelopen weekend (zondag 6 oktober 2019). Helaas moeten wij constateren dat de 3e wasmachine het ook al heeft begeven na nog geen 2 maanden gebruik (storingscode E08*). in een tijdsbestek van exact 3 maanden hebben wij de pech dat alle 3 de wasmachines zijn stukgegaan. Wij hebben als eerst gekeken naar hoe wij omgaan met de Wasmachine, uiteraard door bovenstaande situatie ga je twijfelen aan je eigen gebruik van materialen. Wij draaien 2/3 wassen per week en doen dit al geruim 8 jaar zonder problemen tot op heden. Wij zien het niet zo zitten om weer een nieuwe wasmachine te ontvangen om wellicht in de nabije toekomst het zelfde probleem te ondervinden. Welke gepaste oplossing is hier op zijn plaats. * E08 error code that your machine is displaying relates to problems with the motor, usually with the motor speed sensor.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.