BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

zorgtoeslag.nl

Bijdrage door gebruiker
01-08-2019
11 reacties
Ik heb ook niet goed gekeken en heb zorgtoeslag aangevraagd op zorgtoeslag.nl
Daarna kreeg ik 2 telefoontjes met de identieke tekst "ik kan u niet verstaan, ik ga de verbinding verbreken, excuses voor het ongemak".
Vervolgens kreeg ik een mail met "Omdat wij nog enkele korte vragen hebben voordat wij deze kunnen verwerken, hebben wij u geprobeerd te bereiken.Wij proberen u spoedig weer te bereiken. Mocht u eerder in de gelegenheid zijn om ons hierover terug te bellen: dit kan tijdens kantooruren op het nummer 0186-745 333."

Omdat ik die telefoontjes vreemd vond heb ik niet meer gereageerd. Nu wordt er toch geld afgeschreven.
Als mij een mail wordt gestuurd dat de aanvraag niet verwerkt kan worden, en er is daarna geen contact meer met mij, betekent dit toch dat er geen aanvraag gedaan kan zijn? En dat er dus ten onrechte geld is afgeschreven?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.