[Edit internetredactie: Dit is een consumentenforum]
Beste,
wij zijn een klein familie bedrijf in consumenten elektronica uit Hengelo Overijssel
wij hebben een telefoonstoring sinds 03-12-2016 en hebben een Ziggo zakelijk abonnement maar worden totaal niet geholpen, er gebeurd niks, we zijn voor onze klanten niet bereikbaar, nu doorgeschakeld naar mobiel omdat ik daar ZELF naar gevraagd heb... dit kon NIET maar naar smeken is dit met HOGE uitzondering toch gedaan.... ( zakelijke klant/ abonnement.... dan is dit toch een zakelijke juiste nood oplossing??? HOEZO met hoge uitzondering??) maar ook deze verbinding is onstabiel, valt weg en klanten horen ons niet/ heel ver weg!! dit aangegeven maar ze doen er niks mee! bel dagelijks met zakelijk nummer van Ziggo er word zelf zomaar opgehangen als je vraagt om hulp ..... wij zijn radeloos!! in deze tijd als kleine zelfstandige en dan zo verschrikkelijk in de steek te worden gelaten door Ziggo en dan ook nog een zakelijk abonnement wat juist de bedoeling is om ons te helpen toch? maar ze komen met niks en laten ons maximaal zitten!! totaal geen reactie van Ziggo Totaal geen oplossing of nood oplossing!! wij zijn afhankelijk van de telefoon...... HELP HELP HELP
met vriendelijke groet, ruben en ivo leuveld die moeten vechten voor hun zaak!