Mijn vriend en ik zijn net verhuisd, en nu blijkt ziggo in het nieuwe huis niet te werken. Hiervoor heeft ziggo netjes een monteur langsgestuurd, maar deze kon het probleem niet oplossen (zat buitenshuis). Ziggo heeft zelf een externe monteur ingeschakeld welke vandaag (maandag) langs zou komen.
M'n vriend is de hele dag thuis gebleven, maar deze externe monteur is niet op komen dagen. Nu betekent een vrije dag gewoon minder inkomsten, dus ik vroeg ziggo of ze een schade regeling hadden. Ziggo bood hiervoor €25,- aan, wat niet heel reëel lijkt voor een hele dag gemist werk. Hier valt bij ziggo niet verder over te onderhandelen. Vervolgens gevraagd of ik dan de gegevens van die externe monteur kan krijgen, zodat ik de gemiste inkomsten bij hem kan verhalen - ziggo geeft echter aan dat ze die gegevens ivm privacy niet mogen geven. Ik sta dus een beetje klem, terwijl ik €25,- gewoon veel te mager vind. Heb ik nog een poot om op te staan om hier werk van te maken? Ziggo kan hier misschien niet veel aan doen, maar blokkeert wel mijn schadevergoeding bij de verantwoordelijke partij?