BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft er meer last van dat site "MIJN ABP" niet te bereiken is

Bijdrage door gebruiker
30-11-2016
72 keer bekeken
18 reacties
Ik kan al enige tijd (zeker maanden, misschien al langer) niet meer bij mijn ABP. Idem mijn vrouw. Ik maak jaarlijks een overzicht voor de toekomst. Er wordt me zelf aanbevolen via allerlei mail (digitaal en analoog) om toch vooral de site te bezoeken om mijn situatie te bekijken.
Enige weken gebeld met ABP: het probleem is bekend, is een IT probleem. Ze weten geen oplossing. Ze zullen er melding van maken.
Toen ik stelde dat ik dan toch wel schriftelijk allerlei scenario's opgestuurd zou kunnen krijgen was het antwoord dat dat niet kon: ABP kon zelf ook niet bij de gegevens. Toegevoegd werd ook nog dat het slechts een service was en geen recht. Ik meldde dat ik dat belachelijk vond.
Ik begin hier aardig van te balen. Met name de laatst vermelde opmerkingen zijn mij in het verkeerde keelgat geschoten.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.