BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wehkamp.nl liegt over levertijd

Bijdrage door gebruiker
30-11-2010
11 reacties
Gisteravond hadden we op de website van Wehkamp een game gevonden die de kinderen graag voor Sinterklaas willen krijgen (Game Party - In motion, voor XBox + Kinect). Er stond bij dat de levertijd 2-3 dagen is. Dus wij bestellen - gegevens invullen, via iDeal betalen - en pas daarna kregen we opeens te zien dat de verwachte levertijd een week was!

Ik heb vanochtend met de klanten service gebeld. Eerst probeerden ze het met onzin ("Dan werd het net aangepast toen u bestelde" "Nee mevrouw, want er staat nu nog steeds 2-3 dagen op jullie site")
Toen dat niet bleek te werken kreeg ik ... excuses. Ja, dat doet het goed in een kado papier en met een leuk gedicht erbij. Kunnen we fijn met ons allen naar een Kinect kijken waar we nog geen game voor hebben. *lol*

Ze kwamen me verder op geen enkele wijze tegemoet. Ik krijg sterk de indruk dat het een bewuste strategie van Wehkamp is, om klanten te lokken met een zogenaamde leverdatum vóór Sinterklaas, in de hoop dat mensen als de bestelling eenmaal geplaatst is er niet meer op terug komen.

Ik heb overigens de bestelling wel geannuleerd en dezelfde game bij Dixons besteld. Is nog ongeveer een euro goedkoper ook, en morgen heb ik hem in huis.

Bij deze dus een waarschuwing - als je iets bij Wehkamp besteld, geloof dan vooral niets van de op de site aangegeven levertermijn.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.