BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wehkamp bank voor de 5e keer stuk.

Bijdrage door gebruiker
24-09-2018
7 reacties
Beste all,

ik heb in 2014 een hoekbank links (met lounge)bij de Wehkamp gekocht.
In de eerste week is direct één van de kussens en het doek van de bank vervangen omdat deze gescheurd bleek te zijn.

In het tweede jaar is de rugleuning tot 3 keer toe stuk geraakt en steeds opnieuw gerepareerd door de reperateur vanuit Wehkamp. Hij gaf ook eerlijk toe dat deze bank mankementen heeft en hij het slechts kan repareren maar niet volledig herstellen. Dit zou doorgegeven worden aan de Wehkamp.

Onlangs voor de 5e keer gebeld om de rugleuning. Nu valt dit buiten de garantie wat ik snap, maar het probleem doet zich nog steeds voor aan de rugleuning. Deze is afgelopen vrijdag 21 september doorgezet naar Wehkamp customer care. De klantenservice is niet geautoriseerd om hierin een beslissing te nemen.

Vandaag werd ik om 11:38 door een respectloze dame ‘Jaqueline’ gebeld dat er geen oplossing geboden wordt na 4 jaar en tevens wordt er aan mij gevraagd waarom ik bij de 3e keer gebeld te hebben naar Wehkamp, niet om een andere passende oplossing of bank heb gevraagd!
Toen ik om haar naam en achternaam vroeg zei ze 'Jaqueline en gaat je niets aan'
Ook met de mededeling dat alles opgenomen wordt.

Beste Wehkamp, het is een kunst om je klanten netjs te woord te staan, maar om de klant verantwoordelijk te maken voor de service vind ik te ver gaan. Het is jullie verantwoordelijkheid en klanttevredenheid om toen nog in de 3 jaar garantietijd een passende oplossing aan te bieden.
Verder kun u het opgenomen gesprek naluisteren en duidelijk horen hoe 'Jaqueline' te woord gaat. Het luistere naar de klant gaat haar niet goed af.

Ik ben zeer teleurgesteld in deze in Wehkamp en zeker ook hoe ik te woord werd gestaan door deze dame die geen besef heeft in het omgaan met klanten. Verder ga ik ervan uit dat een bank jaren meegaat en niet in 4 en een half jaar tijd 5 keer ter reparatie wordt aangeboden. Wehkamp had in het 3e jaar al voor een nette oplossing moeten kiezen en niet achteraf de schuld in de schoenen van de klant schuiven.
Een bank van dezelfde kaliber of een vervanging vind ik passend.

Met vriendelijke groet
Roop
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.