BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wehkamp annuleert eenzijdig mijn bestelling

Bijdrage door gebruiker
02-01-2020
111 keer bekeken
18 reacties

Ik heb bij Wehkamp een bestelling gedaan, deze werd met DHL geleverd. Maar omdat ik waarschijnlijk niet de hele dag thuis was heb ik middels DHL de aflevering naar een service punt twee straten van mij vandaan in gesteld de dag voordat het pakket onderweg was.

Op de dag van aflevering kreeg ik van DHL een afleverbericht dat het pakket aan de andere kant van de stad was afgeleverd (10km verder).

Omdat ik niet in de gelegenheid ben binnen 7 dagen (zonder rijbewijs) daar te komen heb ik Wehkamp en DHL gevraagd mijn bestelling juist te leveren, dit weigeren ze beiden pertinent.

Wehkamp geeft aan de bestelling retour gaat en ik het geld terug krijg, zodat ik hem opnieuw kan bestellen (let op, van dit product is er geen meer op voorraad) dus ik wil dit niet. Ik heb aangegeven dat ik de bestelling niet geannuleerd wil hebben en gewoon wens te ontvangen.

Helaas stuurt Wehkamp mij alleen nog maar standaard berichten en ben ik bang dat zij volgende week gewoon mijn geld terug storten.

Dit kan toch niet? Ik heb een koopovereenkomst, Wat zijn mijn rechten en wat zou ik kunnen doen?


Hartelijk dank voor jullie advies.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.