BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Weer Eneco

Bijdrage door gebruiker
01-08-2011
21 reacties
Via email aan Eneco:

Aangaande klantno 19712XXX-3


Zeer slechte oplossing gekregen van Uw mevrouw van der PXX. Mijn gesprek is van zojuist en is opgenomen.

Bij afsluiten contract is er door mij verteld dat er nauwelijks afname zou zin. Toch moest ik van Eneco een termijn bedrag
betaald worden a 125. Dat heeft Eneco gedicteerd. Na drie maanden kon het termijn bedrag aangepast worden.
Daar heb ik nu voor gebeld.

Nu wordt mij verteld dat ik een correctie pas kan krijgen indien de achterstand is betaald. Ik moet dus bijna 400 euroos betalen terwijl er door mij netjes nauwelijks product is afgenomen. Die vierhonderd euroos heb ik niet.


Mevrouw van der PXX komt met dooddoeners.

Nogmaals de hoogte van het termijn bedrag daar heb ik destijds van gezegd dat het onder protest was. Ik vind dit een grove schande!

Met vriendelijke groeten,
Fred L
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.