BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom kan ik mijn abonnement op de Telegraaf niet tussentijds opzeggen bij slechte levering?

Bijdrage door gebruiker
14-10-2016
7 reacties
Sinds 21 juli hebben wij een weekendabonnement op de Telegraaf. Dwz vrijdag en zaterdag.
Dit abonnement is voor 2 jaar afgesloten, tegen een speciaal tarief. Echter,vandaag werd de krant voor de 5e keer (op vrijdag, op zaterdag is ie er wel altijd?) niet bezorgd! Na al eerder 4x via internet een klacht te hebben ingediend,heb ik vandaag gebeld om het abonnement op te zeggen. Een ietwat geirriteerde medewerkster (lag misschien aan mij), deelde mij mee dat dat niet kon, maar dat het gecompenseerd zou worden door 5 weken extra abonnement verlenging aan het einde van de looptijd.
Zit ik eigenlijk niet op te wachten, met zo'n slechte bezorging.
Iemand anders ervaring?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.