BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Voordelengids

Bijdrage door gebruiker
05-10-2008
5 reacties

Hallo,Ik werd op 4 augustus 2007 op straat benadert door een verkoper van Voordelengids. Deze verkoper had een verkooppraatje gehouden waarin hij vertelde dat wanneer ik de pas contant zou kopen ik er na een jaar vanaf zou zijn en het abonnement op deze gids niet automatisch door zou lopen. Aangezien ik deze voordelengids wel wou proberen en ik er toch niet aan vast zou zitten heb ik van de verkoper direct contant een pas gekocht voor deze voordelengids. Nu iets meer dan een jaar later ontving ik een brief van voordelengids waarin zij mij wouden bedanken voor het vertrouwen dat ik in hun organisatie heb getoond en met de mededelingen dat omdat zij geen schriftelijke opzegging hebben ontvangen, de voordelenpas met één jaar wordt verlengd. Bij deze brief zat tevens ook een acceptgirokaart bijgevoegd van €34,95. (terwijl toen ik de pas kocht hij maar €25 was)Aangezien ik deze brief te laat had ontvangen vanwege mijn verhuizing, heb ik nu alweer een tweede brief ontvangen van voordelengids. Deze brief gelde ter herinnering en bij deze brief zat ook weer een acceptgirokaart waar nu €5 extra administratiekosten bij zijn gevoegd. Aangezien ik toen ik me inschreef voor de voordelengids pas 16 jaar (en dus minderjarig) was. Vraag ik me af of voordelengids mij eigenlijk wel had mogen inschrijven voor een abonnement dienst zonder toestemming van mijn ouders?? En of ik dus deze inmiddels €39,90 moet betalen?Alvast bedankt!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.