Beste,
Onlangs heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. De reden hiervan was dat mijn huidige contract bij een andere provider toch afliep en dat de combinatie met Ziggo wel interessant voor mij was. Nu heb ik telefonisch contact gehad met Vodafone en daar werd mij verteld dat mijn huidige abonnement bij Ziggo voldeed aan de eisen om aanspraak te kunnen maken op de extra's zoals een gratis zenderpakket.Ik heb dit toen expliciet gevraagd.
Omdat er problemen waren met het activeren van de simkaart heb ik contact gehad met de klanten service van Vodafone. Ik heb daar gelijk nagevraagd wanneer ik kon kiezen welk extra zenderpakket ik wilde hebben, volgens hen zou dit dezelfde maand nog gebeuren.
Ik kon op Mijnziggo nog steeds niet kon kiezen voor dit extra zenderpakket, dus heb ik contact gehad met de klaten service van Ziggo. Daar werd mij verteld dat mijn abonnement NIET voldeed en dat ik dus geen extra zenderpakket krijg. Bij Ziggo gaven ze mij het advies om contact op te nemen met Vodafone en dat ik dan mijn contract kon laten opzeggen wegens foutive voorlichting.
Aangezien het tot 2x toe telefonisch was toegezegd door Vodafone, lijkt mij dit lastig te bewijzen. Ik heb niets op papier staan. Hebben jullie tips wat ik zou kunnen/moeten doen?