BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verzendkosten reparatie ondeugdelijk product

Bijdrage door gebruiker
19-10-2016
32 reacties
Beste,

In mei dit jaar heb ik 2 lampen besteld bij een webshop om te kijken of deze het licht biedt die ik wil in de woonkamer.

5 maanden daarna bestel ik er 7 lampen bij omdat ik wel erg te spreken was over de lampen. Ik heb exact hetzelfde productnummer gebruikt bij exact dezelfde webshop. Hiervoor kreeg ik ook 7 exact dezelfde lampen alleen een iets ander armatuur.

Bij het monteren is gebleken dat die 7 andere lampen een totaal andere lichtval hebben dan de 2 die ik eerder heb besteld. De lichtval van de 7 nieuwe is echter vele malen mooier dan de 2 eerder bestelde dus ik wil deze graag retourneren.

Ik heb contact opgenomen met de webshop en die waren erg coulant en hebben mij direct de optie gegeven de lampjes retour te zenden en daarvoor zou ik 2 lampen krijgen die overeen zouden moeten komen met de 7 overige. Dit heb ik dan ook zojuist gedaan.

Nu zit ik alleen met € 6,50 verzendkosten die ik bovenop de lampen heb betaald. Dit terwijl er naar mijn inziens een ondeugdelijk product is of geen gelijkwaardige kwaliteit heeft.

Mijn vraag is: Moeten de verzendkosten voor het vervangen van een ondeugdelijk product niet voor de verkopende partij zijn?

Met vriendelijke groet,

Fam Veenstra
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.