Beste redactie,
Heb tot 2 keer toe Inklaringskosten, Import heffing en BTW moeten betalen bij UPS terwijl ik dat al bij AliExpress betaald had en krijg dit na klacht niet terug..Dit gaat over € 33,32 en € 33,58 dus zeker de moeite waard om terug te vragen, maar men reageert helemaal niet meer op mijn e-mail, alleen de 1e keer dat ze het door zullen sturen naar de betreffende afdeling en daarna niets meer, zelfs niet na dreiging met rechtsbijstandsverzekering er bij te halen.
Heb ook alles via Klachtenkompas al aanhangig gemaakt en daar houd men je gewoon aan het lijntje door de klacht door te sturen naar afdelingen in Polen en dan visa versa weer terug naar Nederland met het gevolg dat na een bepaalde periode de case gesloten wordt en men niets meer van zich laat horen.
Kunnen jullie hier wat aan doen, denk dat er veel meer mensen met dit soort klachten zijn.
Kan dit niet bij de Rechtsbijstansverzekering aankaarten omdat het totale bedrag onder de € 100,= ligt.
MvG,
Peter van Werkhoven