UPC-conflict
Ook ik word door UPC getreiterd i.v.m. een borg voor een modem.
In november 2003 is door UPC de modem opgehaald na correct contractbeeindiging mijnerzijds.
In januari 2004 heb ik verscheidene malen gebeld, waar de borgrestitutie bleef.
Deze borg á € 45,37 is uiteindelijk in maart 2004 aan mij gerestitueerd.
Maar, wat schetst mijn verbazing. In april 2004 kreeg ik een factuur met hetzelfde bedrag als zijnde "openstaande posten"!
Ik heb direct naar UPC gebeld met de vraag wat dit inhield en men zou dit uitzoeken. Dit heb ik enkele malen moeten herhalen, echter zonder resultaat. De rekening heb ik níét betaald en verder ook niets meer van gehoord.
Tot februari 2007.
Inning van abonnementsgelden voor Radio/TV zijn door UPC overgenomen van ENECO. Dus krijg ik van UPC een abonnementfactuur voor Radio/TV. Máár, verhoogd met € 45,37.
Deze verhoging heb ik tot heden nog niet betaald.
Wel ben ik in april 2007 gebeld door UPC maar wij kwamen niet tot een compromis.
UPC dwingt mij namelijk aan te tonen, dat deze borg destijds door mij betaald is. Dit heb ik dan ook direct gedaan, met alle bewijzen erbij. Hierop werd éénmaal door UPC gereageerd maar, ook nu kwamen wij niet tot een overeenkomst en men zou de gegevens verder intern door geven.Men complimenteerde mij wél met de brief en bijlagen, die ik naar UPC gestuurd heb.
Nu word ik sinds augustus 2007 met regelmaat door KPN telefonisch benaderd via een computergestuurd SMS-bericht van UPC met de bedreiging, onze factuur te voldoen om afsluiting van Radio/TV te vermijden! (terwijl ik trouw mijn kijk en luistergeld betaal)
Wie weet raad?
Of anders ga ik naar de KASSA-belbus.
Groet,
Arie