BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

up2date

Bijdrage door gebruiker
26-05-2008
4 reacties

Hallo Kassa

Ik voel me op gelicht door up2date dit komt door dat na ik me aan gemeld heb voor een intheek gespreek was er nog veel twijfel bij mijn of ik het echet wel wilde aan melde maar van up2date bleven mijn maar bellen tot dat ik toch maar kwam tijdens het bleven ze maar aan dringen en ik zit niet gauw met een moed vol tanden maar toen wel ik krijg de rekening te zie en ik had iets van nee dit doe ik niet maar ik werd gedwonen en er werd er nog een prsoon er bij gehaalt om mijn te laten te teken maar ik had tweedag op zegtermijn maar ik kon pas op zegen als ik de inschrijving brief kreeg maar ik kreeg deze brief na drie weken nu is er een hoop oneenigheid tussen up2date en mijn wat kan ik het beste doen.

Groetjes van Lent

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.