Hallo,
Ook ik ben in aanraking gekomen met de onwil van TNT.
Ik heb pas geleden twee badpakken in Amerika besteld.Die zijn daar keurig verzonden met mijn juiste adres erop.Ik heb het labelnummer gekregen zodat ik zelf ook kan traceren waar mijn pakket is.Tja en daar komt het nu.Hij is bij TNT keurig ingescannend en vervolgens weet niemand meer waar hij is.Via de site van TNT navraag gedaan en daar kreeg ik het antwoord dat ze me niet konden helpen en dat de verzender een speciale aanvraagprocedure moet starten.De verzender in Amerika heeft voor mij navraag gedaan en schrijft mij dat het pakket bij TNT is en het gewoon bij mij afgeleverd moet worden.
Ik TNT weer bellen.Sorry,maar wij kunnen niets voor u doen is het antwoord.Het pakket ligt op een afdeling onbezorgbare pakketen en hier kunnen wij niets aan veranderen.Wel kon mij worden mee gedeeld dat het adres wat ik noemde het zelfde was als wat ze in de computer had staan als ze het labelnummer in tikte.
Wat is nu het probleem.......dan kan het toch gewoon naar mij toe komen?Dat blijkt dus niet mogelijk te zijn.
Nou ik wil het ook wel halen,maar dan komen ze met dat ze niet weten op welke locatie het ligt.Mijn pakket ligt dus op een plank van TNT met het juiste afleveradres erop en toch is het niet mogelijk om het af te leveren.
De verzender in Amerika snapt het ook allemaal niet meer en USPS (het Amerikaanse verzendbedrijf) kan ook geen oplossing bieden,want het pakket is toch in Nederland.
Ik heb nu meerdere malen mijn klachten en vragen bij TNT neer gelegd,maar ik krijg alleen maar excuus voor het ongemak en of ik met de verzender contact wil opnemen.Ik krijg het idee dat mijn brieven en mails en telefoontje niet eens gelezen of gehoord worden.
Weet iemand een nummer waar ik wel beter behandeld wordt?Waar mensen zitten die meer als een standaard zin zeggen?Die een oplossing voor mij weten?Bij de klantenservice wordt ik niet veel wijzer.