Op 18 maart heb ik via de website van Ticketservice 4 kaarten voor een concert besteld, ze boden de mogelijkheid om via Rabo Direct de betaling te voldoen. Dit heb ik gedaan echter de eerste keer ging er iets mis, nadat de betaling voldaan was liep de website van ticketservice vast waardoor de reservering weg was, maar de betaling al wel gedaan was. Ik heb hierna nogmaals het proces doorlopen en dit keer ging alles wel goed. Het geval is nu dat er 2 maal een bedrag is overgemaakt naar ticketservice. Ik heb ze hiervan op de hoogte gesteld en binnen 14 werkdagen zouden ze het teveel gestorte geld terugboeken(wat ik eigenlijk al veel te lang vond). Het is nu inmiddels anderhalve maand later en ik heb nog steeds niks teruggekregen. Ook reageren ze op geen van mijn e-mails meer.
Ik heb geen idee wat ik nu verder kan doen, ik ben in ieder geval niet van plan om met de helpdesk vanticketservice te bellená 45 ct !!! per minuut