BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ten einde raad door ING

Bijdrage door gebruiker
29-12-2015
9 reacties
Beste allen,

Wij zijn ten einde raad door ING. Inmiddels zijn wij al vanaf begin oktober bezig met het aanvragen van nieuwe codes en inlog gegevens en steeds opnieuw gaat er iets mis. Of we krijgen helemaal niets thuis gestuurd. Of we krijgen verkeerde codes die niet werken. Of we krijgen ineens een pasje dat niet is aangevraagd en ook al geblokkeerd is. Ondertussen is het enige dat we kunnen doen steeds weer bellen en langs gaan bij ING maar de medewerkers zijn respectloos, onvriendelijk en tonen geen enkel begrip. Daarnaast, het grootste probleem natuurlijk, het is na drie maanden nog niet opgelost en ondertussen kunnen wij dus niet bij onze rekening. Wat kunnen we nog meer doen? We hebben inmiddels Kassa, de Consumentenbond en de Belbus een bericht gestuurd maar niets terug ontvangen en wij voelen ons volledig ten einde raad. Heeft iemand tips? Is er iemand van ING die dit leest en WEL een idee heeft hoe dit opgelost kan worden?


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.