BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telemarketing

Bijdrage door gebruiker
08-04-2016
5 reacties
Ik was telefonisch benaderd door een bedrijf. Ze hadden me heel erg agressief misleid. Ze zeiden dat ik een contract had vorige jaar, maar ik had geen contract. Ze zeiden dat ik wel had en als ik niet wens te verlengen moest ik tekenen anders moet ik betalen.
Ik was bang dat ik moet betalen en hij stuurde een opzeggingsbrief om te tekenen. Deze brief blijkt een nieuwe overeenkomst en ontvang ik een factuur van € 1815,00. Ik voerde verweer tegen het bedrijf en uiteindelijk betaalde ik € 151,25.
Ik wil geld terug maar dat lukt niet.Kunnen jullie me helpen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.