Mijn ouders hebben al lang een traplift. Die lift doet het al een geruime tijd niet. Volgens mijn ouders konden er onderdelen niet worden besteld. Ze hebben ook een onderhoudscontract, dat ieder jaar moet worden betaald. Een onderhoudsmonteur is er al jaren niet meer geweest. Toen mijn moeder ziek werd, is er een rekening blijven liggen, maar die is betaald, met de toezegging dat er een monteur zou komen. Monteur kwam niet. Inmiddels is mijn moeder overleden en de lift wordt niet meer gebruikt.
Heb dat bedrijf al regelmatig gemaild, waar die monteur bleef. Geen reactie. Daarna gemaild dat ik het onderhoudscontract wilde opzeggen. Drie mails en twee telefoontjes zonder resultaat. Uiteindelijk iemand aan de lijn, die vertelde dat t geen probleem was. Weer een dikke maand later krijg ik een mail dat t contract stilzwijgend is verlengd en bovendien sinds juni vorig is omgezet van een 1-jarig contract in een 3-jarig contract. En dat dus het contract per 2018 wordt opgezegd. Bij oude mensen van in de 80...bah!
Wat kan ik hiermee? Weet iemand hier iets van...