Beste Kassa,
Ik wil u vragen om anderen klanten van de rabobank die de Smartpin gebruiken te WAARSCHUWEN.
Rabobank verkoopt de smart pin en rekent 7,60 per maand hiervoor.En alleen voor klanten met een zakelijke rekening van de Rabobank.
Het apparaat zelf kost 19 euro.
Ik heb duidelijk uitgelegd waarvoor ik de pin wil kunnen gebruiken en dit was hun advies.
De Pin wordt geproduceerd(na 5 weken emailen)in Tjechie en geleverd door een bedrijf dat Twelve heet die zorgt dat het gepinde bedrag via EQENS op de klant zijn rekening wordt gestort.
Nu daar gaat het fout want de Smart pin ( batterij duur slechts 2 dagen ook niet gebruikt) zegt geslaagd maar de betaling blijft achterwegen en dan word men door 5 verschillende mensen(helpdesk medewerkers die de standaard antwoorden geven en naar elkaar verwijzen)een email gestuurd.
Maar de RABOBANK die dit verkoopt en er geld aan verdiend is niet thuis ook zij verwijzen naar de anderen.Terwijl men op de hoogte is van het slecht functioneren van apparaat. Graag anderen mensen informeren want zelfs op mijn klacht wordt niet gereageerd.