BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Senioren GSM

Bijdrage door gebruiker
07-07-2015
13 reacties
op 30 6 2015 samen met mijn moeder (83) bij BCC.NL een senioren GSM gekocht (ik dacht nog door bij een betrouwbare partij te kopen zij het Internet zou gaan vertrouwen) en direct met Ideal betaald (doet zij nog zelf, maar moest ook even wennen aan de nieuwe Rabo systematiek).

Voor een oma'tje van 83 al heel wat.

Direct de bevestiging gekregen dat 'ie de volgende dag afgeleverd zou worden. Tot op heden niets ! Contactcenter = onbereikbaar, op de site is het ordernummer onbekend en op diverse fora blijkt dat zij dit al langer flikken. Gouden bergen beloven en NIETS waarmaken, al weken niet.

Klanten niet juist informeren en misleiden. En mijn moeder voelt zich nog meer in de kou gezet door "de maatschappij", Order annuleren moet via het contact center, maar die zijn dus onbereikbaar. Schandalig dat BCC hier mee weg komt. Ook al via de Thuiswinkel een klacht gemaild, maar ook daar geen reactie.

Zijn wij de enige? Wat hier tegen te doen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.