BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Rowenta

Bijdrage door gebruiker
07-10-2022
64 keer bekeken
7 reacties
Rowenta heeft een cashback actie bij aankoop van een steelstofzuiger.

In de actievoorwaarden staat dat de actie alleen geldig zou zijn bij onderstaande winkels.

Ik zag Bol.com staan en heb de stofzuiger daar besteld, streepjescode en de bol.com bon ingestuurd maar nu ontvang ik een afwijzing omdat de stofzuiger door een derde geleverd is.

In de voorwaarde had ik wel Bol.com Plaze zien staan maar die is voor mij onbekend, en bij Bol.com staat geen ster of iets met een verwijzing naar Bol.com Plaza of levering door derde

Heb ik nu wel of geen recht op de cashback ?

Persoonlijk vind ik dat ze achter Bol.com iets moeten plaatsen dat Bol.zom uitgesloten zou zijn omdat Bol.com niet direct zelf goederen levert.

Deze actie is alleen geldig bij de onderstaande winkelier(s): Amazon, BCC, Bijenkorf, Blokker Nederland, Bol.com, Boxxer, Coolblue, Correct Rotterdam, Electronic Partner, Electroworld, Euronics, Expert, FonQ, Home & Cook, ING punten, Makro, Marskramer, Mediamarkt, Novy, Obbink, Plentyparts,, Prima, Rowenta(.nl), Tefal Store, Warenhuizen*, Wehkamp, Witgoedspecialist, Zelfstandige ondernemers** • Aankoop via derden partijen, bijvoorbeeld Bol.com plaza, worden uitgesloten van deelname aan cashback acties of productplus acties. • Alleen een aankoop gedaan direct bij een officiël
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.