BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Recht op genoegdoening van de Keukenkampioen

Bijdrage door gebruiker
17-11-2021
242 keer bekeken
10 reacties
Mijn zoon heeft de afgelopen zomer een keuken uitgezocht bij de Keukenkampioen, prijs 14.000 euro inclusief instalatie.
De oude keuken eruit laten halen, niet zelf gedaan, ook door een mannetje van de KK , aannemer erbij om leidingen te verleggen, alles goed voorbereid. Keuken zou vandaag geleverd worden, is ook gebeurd en morgen zouden zij de keuken instaleren. Ten eerste was hij niet tevreden over het vervoer en de aflevering, de verpakking van de kwestbaren kastjes waren stuk, deze mannen gingen nogal ruig om met het steekwagentje waarop de onderdelen werden binnen gebracht, ten tweede kreeg hij na aflevering van de keuken tegen 12.00 uur een telefoontje dat men door ziekte de keuken niet morgen konden instaleren maar pas volgende week dinsdag, helaas voor hem waren zij niet meer te bereiken vandaag, zij sluiten om 12.30 uur. Hij gaat dan nu de vierde week in met leven op magnetron maaltijden, wat ook een groot probleem is, zijn hele woonkamer staat vol met dozen en grote aanrechtbladen, hij kan letterlijk en figuurlijk zijn ...... niet draaien.
Waarom ik dit op me neem, zult u zich afvragen, ik weet hoe hij zich heeft verheugd op de nieuwe keuken en nu zo teleurgesteld is dat hij helemaal lamgeslagen is. Graag zou ik willen dat er mensen zijn die ons kunnen vertellen wat nu te doen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.